torsdag 25 oktober 2007

Betalning av Brunnbyhallen

Hejsan allihopa (everybody)!
Nu har jag betalat första frakturan för vår kära träningslokal. Den här låg på 400 kr, och så kommer även den andra att göra. I dagsläget har jag bara fått in pengar från 2 personer, vilket innebär 100 av 800 kr, vilket i sin tur är 1/8, vilket i sin tur är 12,5 %. Alltså skulle jag väääldans gärna ha in 50 kr från alla i laget, så att jag inte måste gå back på det här ;)
Kontonummer finns som jag tidigare nämnt i Mat-Tildas mail för ett tag sen, annars kan man ju alltid ta med en femtiolapp till nästa match eller träning!

BTW: Kommentera för bövelen! Jag såg allt att hela 18 personer var inne här i söndags...

Ha det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har lokalen brutit benet?!^^

wholle sa...

Klart ingen kommenterar när inläggen handlar om att betala, det får du ta med min advokat! ;)

Well, Johan och jag ska försöka hinna hem till träningen på söndag, I'll pay you then!

Tagga, tagga inför nästa match :D

Anonym sa...

måste man betala även om man inte kan komma på träningarna? :P

LuleN sa...

Grejen är väl att vi har räknat ut att det är 16 personer som regelbundet spelar i laget, och har därför beslutat att det blir smidigast att man betalar 800/16=50 kr var. Men be Wholle betala åt dig, han betalar säkert ;)